Transportul prin Urgent Cargus
Pret 19 lei/plic sau colet de 1 kg
Se va aduga 2 lei / km suplimentar pentru zonele ce nu sunt in aria curierului ,
Oferim Transport gratuit pentru produse in valoare de minim 500 lei.
Localitati_peste_25_km ( Lista localitatilor unde se platesc KM suplimentari )
Pentru retur produsele trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-
- Produsele trebuie sa fie in ambalajul original
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare
- Ambalajul produselor trebuie sa fie integru
- Produsele trebuie sa fie in stocul curent de marfa
- Produsele nu trebuie sa fi facut obiectul unei comezi speciale
- Produsele sa nu prezinte defectiuni, urme de folosire, lovire sau deteriorare
- Produsele nu depasesc termenul de 14 de zile de la data achizitiei
- Produsele sunt in termenul de valabilitate
- Produsele sunt la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, etc).
Cand nu se accepta returul marfii?
- Atunci cand marfa face obiectul unei comenzi speciale
- Daca marfa prezinta semne vizibile de utilizare
- Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste
- Produsul nu se afla in ambalajul original
- Daca produsele fac parte din categoria Electrocasnice sau ingrijire personala si nu sunt sigilate
Ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului daca acesta a fost returnat de acelasi client in mod repetat.
Produselor defectate in perioada garantiei se pot trimite la garantie pe toata perioada valabilitatii ei.
Produsul trimis la garanţie se repară sau schimbă in termen de maxim 30 zile de la data primirii lui.
Renuntarea la cumparare. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. PRODUSUL TREBUIE SA FIE IN CUTIA ORIGINALA, SIGILAT, TOTAL NEFOLOSIT..
Acceptăm de comun acord returul produselor in maxim 14 zile de la primirea lor dacă nu prezintă vreun defect, cu condiţia achizitiei altor produse de valoare egala sau mai mare, minus 20% (minim 4 lei) din pretul produsului, deoarece acesta va fi pus la vanzare la categoria „DESIGILATE”.
In cazul produselor returnate, care au beneficiat de transport gratuit, din valoarea acestora se va scade inclusiv valoarea transportului prin Curierat sau Posta Romana, dupa caz.
Produsele inlocuite se trimit prin Curier sau Posta si transportul este suportat de client daca diferenta de pret nu depaseste pragul transportului gratuit.
Banii nu vor fi rambursati dar puteti achizitiona altceva de valoarea respectivă.
Retururile se trimit la adresa pe care o gasiti la sectiunea „Contact”.
In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Clientul nu poate returna produsul cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie).